26 Nisan 2013 Cuma

Konumuz Dışı Bir Beyan



Evet, sevgili halkım. 
Havalar gayet güzel gidiyor, en azından bu benim için böyle. Anın tadı daha bir başka çıkıyor böyle zamanlarda. Sanırım sizin için de öyledir. Nitekim bahar, törpüsüdür yüzeysel sıkıntıların. 

Bu akşam size bahar hakkında özlü sözler ya da gazeller döktürmeyeceğim merak etmeyin. 
"Eeee, Kıran Temur; ne diye topladın bizi burda?"  diyeceksiniz ki dikkat ettiğim kadarıyla gerçekten bunu yapıyorsunuz ve yaptığım bu gıcıklığa verdiğiniz tepkiyi görmek beni neşelendiriyor. 

Efendim, 27 Nisan 2013 tarihi itibariyle sınava girecek bir öğretmen arkadaşımıza başarı dilemek için bu yazıyı hazırladım. 
"Eeee, bize ne bundan! Git başarını dile kardeşim!" deyip bana çemkirebilirsiniz; ama bence şöyle yapalım. Bana çemkirmekle geçireceğiniz vakti şu şekilde değerlendirelim:


"İnşallah, öğretmen arkadaşımız Cumartesi Günü girecek olduğu sınavı başarıyla sonuçlandırır ve bize oluşturduğumuz sinerji için teşekkür eder!" diyelim hep bir ağızdan... 
Hadi bakalım efendim; sinerjiler toplaşsın da Voltran'ımız coşsun..

Sınavzedemize kolay gelsin.. 
Sevgilerim yürekten efendim.. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder